Fotografie·Geen categorie·Persoonlijk

Update <3

IMG_9605

Ik ben nu klaar tweede week van school. Ik wen altijd heel snel weer dus ik kan eigenlijk al bijna niet meer geloven dat ik 2 weken geleden gewoon nog zomervakantie had. Heel raar :). De vakantie was super leuk, maar ik vind het ook wel prima om weer terug naar school te gaan. Ik begin nu aan de 3e van havo dus ik ben benieuwd of alles veel moeilijker gaat worden enzo, maar dat zie ik wel ;).

Ik heb net even foto’s gemaakt buiten. Dat was weer even geleden, volgens mij was de laatste keer toen we op vakantie waren. Dus hopelijk ga ik dat de komende tijd wat vaker doen, want het blijft heel leuk. ❤                                                                                               Hier een paar foto’s

IMG_9605IMG_9592IMG_9573IMG_9581IMG_9600IMG_9603

Ben jij al begonnen/gewend aan school?

Liefs Jannah

Plaats een reactie